TAK CHRONIMY TWOJE DANE

Polityka PrywatnoŚci

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest F.H. Mars Zbigniew Mazur S.J. z siedzibą w Niepołomicach 32-005 ul. Grabska 12a NIP 677-000-46-52

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i przysługujących w związku z tym praw może się Pani/Pan kontaktować pod adresem siedziby, a także na drodze e-mailowej: zamowienia@mars.krakow.pl lub telefonicznie 12-651-51-20

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie przede wszystkim w celu realizacji umowy, w tym:

  • (podstawa prawna art.6 ust.1 lit. a RODO) zgoda na otrzymywanie ofert marketingowych;
  • realizacji zamówienia;
  • obsługi umowy oraz świadczenia wynikających z niej usług (podstawa prawna art.6 ust. 1 lit. b RODO);
  • kontaktowania się w celach związanych ze świadczeniem usług;
  • ustalenia i dochodzenia zobowiązań, jakie mogą wyniknąć w przypadku braku zapłaty za zamówiony towar, polegającym na możliwości ustalenia i dochodzenia roszczeń na drodze polubownej oraz na drodze postępowania sądowego i egzekucyjnego, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • dowodowym, polegającym na konieczności zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, w tym w przypadku zgłoszenia i rozpatrywania reklamacji, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych, w związku z naszym obowiązkiem wynikającym z 74 ust. 2 pkt. 4) ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości polegającym na konieczności przechowywania dokumentów księgowych (takich jak faktury, dowody wpłaty, itp.)
  • dotyczących dochodzonych roszczeń cywilnych (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Administrator, celem zawarcia i wykonania umowy, może wymagać podania przez Panią/Pana następujących danych osobowych:

  • imię i nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności gospodarczej oraz adresy korespondencyjne,
  • numery posiadane we właściwych rejestrach,
  • dane kontaktowe tj. adres e-mail oraz numer telefonu,
  • numer rachunku bankowego.

Podanie powyższych danych nie jest obowiązkowe, ale jest niezbędne dla zawarcia umowy. W razie braku ich podania Administrator będzie uprawniony do odmowy zawarcia umowy lub umowa może być niemożliwa do wykonania.

Administrator może także żądać podania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, np. ze względów podatkowych lub rachunkowych.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu w celach:

  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, do chwili upłynięcia okresu przedawnienia rozczeń,
  • archiwizowania danych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, np. ustawa o rachunkowości – co do zasady w przypadku dokumentów papierowych 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym miało miejsce np. wystawienie faktury,
  • rozwiązanie umowy itp,
  • w systemach informatycznych – bezterminowo o ile nie skorzysta Pan/Pani z przysługującego prawa do skasowania danych.

Posiada Pani/Pan prawo do:

  • dostępu do swoich danych osobowych i do uzyskania potwierdzenia, czy dane te są przetwarzane;
  • sprostowania danych osobowych (np. gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne);
  • usunięcia – prawo do bycia zapomnianym (np. gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Administratora lub gdy cofnięta zostanie zgoda na przetwarzanie danych lub zgłoszony będzie sprzeciw wobec przetwarzania danych) prawo do ograniczenia ich przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
  • przenoszenia Pani/Pana danych osobowych.

Ponadto posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

Administrator udostępnia Pani/Pana dane osobowe partnerom biznesowym, którzy świadczą dla Administratora różnego rodzaju usługi – w tym księgowe, finansowe, informatyczne, prawne lub archiwizacyjne. Odbiorcami mogą być też podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Spółki, takie jak dostawcy systemów informatycznych i aplikacji, transportowe itp.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Administrator może przekazać Pani/Pana dane osobowe organom publicznym na ich uprawnione żądanie. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Informacje o plikach

POLITYKA COOKIES

  • Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu
  • Cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych. Skrypty Serwisów zewnętrznych, które mogą umieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika zostały świadomie umieszczone w Serwisie poprzez skrypty i usługi udostępnione i zainstalowane w Serwisie
  • Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika
  • Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.
Bezpieczeństwo składowania danych
  • Mechanizmy składowania i odczytu plików Cookie – Mechanizmy składowania, odczytu i wymiany danych pomiędzy Plikami Cookies zapisywanymi na Urządzeniu Użytkownika a Serwisem są realizowane poprzez wbudowane mechanizmy przeglądarek internetowych i nie pozwalają na pobieranie innych danych z Urządzenia Użytkownika lub danych innych witryn internetowych, które odwiedzał Użytkownik, w tym danych osobowych ani informacji poufnych. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest także praktycznie niemożliwe.
  • Cookie wewnętrzne – zastosowane przez Administratora pliki Cookie są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników i nie zawierają skryptów, treści lub informacji mogących zagrażać bezpieczeństwu danych osobowych lub bezpieczeństwu Urządzenia z którego korzysta Użytkownik.
  • Cookie zewnętrzne – Administrator dokonuje wszelkich możliwych działań w celu weryfikacji i doboru partnerów serwisu w kontekście bezpieczeństwa Użytkowników. Administrator do współpracy dobiera znanych, dużych partnerów o globalnym zaufaniu społecznym. Nie posiada on jednak pełnej kontroli nad zawartością plików Cookie pochodzących od zewnętrznych partnerów. Za bezpieczeństwo plików Cookie, ich zawartość oraz zgodne z licencją wykorzystanie przez zainstalowane w serwisie Skrypty, pochodzących z Serwisów zewnętrznych, Administrator nie ponosi odpowiedzialności na tyle na ile pozwala na to prawo. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Prywatności.
Kontrola plików Cookie
  • Użytkownik może w dowolnym momencie, samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików Cookies przez każdą witrynę internetową.
  • Informacje o sposobie wyłączenia plików Cookie w najpopularniejszych przeglądarkach komputerowych dostępne są na stronach internetowych poszczególnych przeglądarek.
  • Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki Cookie korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika, za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta z usług Serwisu.
Zagrożenia po stronie Użytkownika

Administrator stosuje wszelkie możliwe środki techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych umieszczanych w plikach Cookie. Należy jednak zwrócić uwagę, że zapewnienie bezpieczeństwa tych danych zależy od obu stron w tym działalności Użytkownika. Administrator nie bierze odpowiedzialności za przechwycenie tych danych, podszycie się pod sesję Użytkownika lub ich usunięcie, na skutek świadomej lub nieświadomej działalność Użytkownika, wirusów, koni trojańskich i innego oprogramowania szpiegującego, którymi może jest lub było zainfekowane Urządzenie Użytkownika. Użytkownicy w celu zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami powinni stosować się do zasad korzystania z internetu.

Przechowywanie danych osobowych

Administrator zapewnia, że dokonuje wszelkich starań, by przetwarzane dane osobowe wprowadzone dobrowolnie przez Użytkowników były bezpieczne, dostęp do nich był ograniczony i realizowany zgodnie z ich przeznaczeniem i celami przetwarzania. Administrator zapewnia także, że dokonuje wszelkich starań w celu zabezpieczenia posiadanych danych przed ich utratą, poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń fizycznych jak i organizacyjnych.

Przechowywanie haseł

Administrator oświadcza, że hasła przechowywane są w zaszyfrowanej postaci, używając najnowszych standardów i wytycznych w tym zakresie. Deszyfracja podawanych w Serwisie haseł dostępu do konta jest praktycznie niemożliwa.

Cele do których wykorzystywane są pliki Cookie
  • Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu
  • Personalizacja Serwisu dla Użytkowników
  • Umożliwienie Logowania do serwisu
  • Marketing, Remarketing w serwisach zewnętrznych
  • Usługi serwowania reklam
  • Usługi afiliacyjne
  • Prowadzenie statystyk (użytkowników, ilości odwiedzin, rodzajów urządzeń, łącze itp.)
  • Serwowanie usług multimedialnych
  • Świadczenie usług społecznościowych
Cele przetwarzania danych osobowych
  • Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów:
    1. Realizacji usług elektronicznych:
        – Usługi rejestracji i utrzymania konta
        – Użytkownika w Serwisie i funkcjonalności z nim związanych
        – Usługi Newslettera (w tym przesyłania za zgodą treści reklamowych)
        – Usługi komentowania / polubienia wpisów w Serwisie bez konieczności rejestrowania się
        – Usługi udostępniania informacji o treści umieszczonych w Serwisie w serwisach społecznościowych lub innych witrynach.
    2. Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych
    3. Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

Dane o Użytkownikach gromadzone anonimowo i automatycznie są przetwarzane w jednym z następujących celów:

  • Prowadzenie statystyk
  • Remarketing
  • Serwowanie reklam dostosowanych do preferencji Użytkowników
  • Obsługi programów afiliacyjnych
  • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora